Кошик
1347 відгуків
Master-Hoz
+380 (98) 636-57-04
+380 (95) 138-62-35

Повернення та обмін товару

Повернення та обмін товарів належної якості.

Відповідно до ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» ви можете повернути товар, якщо він вам не підходить із якихось причин. Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

УВАГА! Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Процедура повернення (обміну) товарів належної якості:

  • Переконайтеся, що товар, що повертається, відповідає умовам повернення/обміну.
  • Надішліть товар, за адресою м. Харків, відділення Нової пошти 116, ФОП Чащухін В.Ю. +380963200677
  • Поштові витрати за повернення/обмін сплачує покупець.

Повернення грошей або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару, що підлягає поверненню.

Повернення та обмін товарів не належної якості.

Якщо покупцем було виявлено виробничі недоліки товару (брак), ви можете повернути його згідно зі ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом гарантійного строку за умови:

  • Наявності документів, що підтверджують купівлю товару (транспортна накладна, чек).

УВАГА! Не підлягають обміну/поверненню товари, зазначені в Законі «Про захист прав споживачів». Ознайомитись із цим переліком можна за посиланням.

Процедура повернення (обміну) товарів не належної якості:

  • Переконайтеся, що товар, що повертається, відповідає умовам повернення/обміну.
  • Надішліть товар, за адресою м. Харків, відділення Нової пошти 116, ФОП Чащухін В.Ю. +380963200677
  • Поштові витрати за повернення/обмін сплачує продавець.

Повернення грошей або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару, що підлягає поверненню, після проведення експертизи товару.

Гроші за повернення товару ви можете отримати:

  • На банківську картку
  • Через платіжну систему, якою ви платили онлайн на сайті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner